Khamis, 17 November 2011

Bapakku.fm

Suka hati Bapak Aku la!!!!

Radio internet paling panas abad ini. Sangat cool layan internet sambil dengar Bapakku.fm ~ Suka Hati Bapak Aku La!!!! (tagline dia kot)

Paling aku suka malam Jumaat ada segmen Kisah Seram bersama DJ tersempoi & terbest abad ini, Ismahalil Hamzah bermula jam 11.00 malam hingga ke Subuh. Tapi aku dengar setakat yang aku mampu saja. Mengantuk! Aku suka Kisah Seram Dj Isma sejak dia di stesen radio lama dulu. Lagu wajib Isma dah tentulah lagu2 kumpulan XPDC terutamanya lagu Ntahapapantah, Bahalol dan lagu-lagu dari band zaman rock kapak.

Peribahasa pun ada... hehheehehee.. Carik-carik bulu ayam, lama-lama jadi shuttlecock... Membujur lalu melintang pukang...

Are you ready everybody everyday everynight....evereadyyyy... Ok, jom kita dengar Kisah Seram malam ni di http://www.bapakku.fm

Janji rock!

Tiada ulasan: