Rabu, 9 Februari 2011

UFO

Unidentified flying object.. yang tu nama panjangnyalah.

Baru-baru ni seorang lelaki mendakwa ternampak UFO di Sabak Bernam... err.. ye di ruang angkasa ye murid2.... bukan di dasar laut, yang tu kapal selam..

TIGA pergerakan objek bercahaya yang berjaya dirakam di kawasan kem askar Sabak Bernam, Selangor baru-baru ini. 

Susah sebenarnya bagi orang lain nak percaya atau terima benda2 macam ni kecuali bila diri sendiri dah TERtengok.. 

Ada pula yang buat lawak ~ "kalo mende tu laju maka UFO, kalo slow maka tu adalah hantu tanglung"... ewww!! tau tak macam mana rupa tanglung? dah tentu aku takkan gigih mencari & uplod di sini kerna sekarang jam sudah menunjukkan pukul 3.50 pagi... *takot*

Kawan aku pernah cerita, kononnya seseorang pernah ternampak 2,3 biji UFO berkejar-kejaran di Hulu Klang. Tapi, itu dulu punya ceritalah. Zaman takda hp so, tak bole nak snap gambar buat bukti.

Maybe macam ni.... *gambaran aku aje*

Bagi aku... aku ok2 saja kalau orang dakwa pernah nampak objek ni. Mungkin ada yang boleh terima dan ada yang tidak. Lebih sadis, kalau terus jatuh hukum ~ "Dah gilalah tu"...

Macam aku bagitau tadi, aku ok2 saja sebab aku juga pernah melalui saat2 itu... wallu'alam.

Tiada ulasan: