Rabu, 23 Mac 2011

Jom!

Jom layan dua konsert ni. Kalau tak ada rezeki tengok konsert2 ni pun tak apa sebab aku dah syok sendiri di blog aku......... :)



Konsert Opera Hidup Wings - 29 April 2011 hingga 1 Mei 2011
  
Tak pernah follow konsert Double Trouble Wings sebelum ini walaupun ada cobaan minta tiket free dari kawan2 yang terlibat. Masalahnya, nak ke stadium. Aku memang bermasalah bab2 gitu. Hopefully show di Istana Budaya aku dapat tengok. Harap ada kelapangan & ada orang temankan aku. Nak tengok sorang2, memang tidaklah kan. Suara Awie pun dah best macam dulu. Sebelum ni (masa dia gomok dulu) macam semput2. Tak ada stamina. Now, Awie dah back on track!



Konsert D'lloyd Semalam di Malaysia - 6 hingga 8 Mei 2011

Adakah aku bakal berasak di Istana Budaya dengan mat2 & minah2 indon di Malaysia yang sejahtera ini? Korang rasa, otai2 yang minat grup ni pakai seluar bell bottom macam penyapu tak malam tu? Mesti lantai Istana Budaya bersin & licin, kan? Aku tak sanggup nak berfesyen macam tu...soriii... Tapi aku minat lagu2 mereka. Evergreen! Bagi yang punya vocal sengau2 manja yang class macam penyanyi D'lloyd, bolehlah sama2 menyanyi di Istana Budaya nanti. Kalau suara sengau2 tebuan, lupakan saja.....

Tiada ulasan: