Jumaat, 8 Julai 2011

Sekat + sesak + sendat

Dah 3 hari aku bawa 'bekal' baju & toiletries ke hulu ke hilir. In case kalau ada apa2 yang tak diingini berlaku, dengan senang hati aku boleh tidor di ofis. Esok ada rally BERSIH (9 Julai 2011). Macam2 benda ada dalam kepala otak aku ni. Paling banyak, benda tak eloklah. Kena pikir yang buruk dulu. Mungkin ada yang nak ambil kesempatan, maksud aku orang luarlah. Kalau tak jadi apa2, Alhamdulillah.....

Sekatan pun dah mula. Jalan jem tak terkira. Macam pesta pun ada. Tadi on the way balik rumah pukul 11.50 malam, di tol Batu 9 Cheras polis dah buat roadblock di jalan yang menghala ke KL. Nasib baik aku nak balik Kajang. Selamatttt... 

Sehingga berita ini ditulis, dengar crita suami Puan Nora pun tersangkut di situ :) *wahh bahasa kewartawanan gituh* 



Sesak. Masa ni ramai pemandu keluar dari kereta & lepak2. Lenguh agaknya. Ada juga yang patah balik semula ke Kajang. Tak sanggup!

 Esok - 9 Julai - aku kerja! Kena tempuh jalan yang sama macam gambar di atas tu... 



Tidaaaakkkkkkkk!!!!

Tiada ulasan: