Isnin, 19 Ogos 2013

Kalau ini jalannya...

Alhamdulillah..

Minggu lepas aku bercerita tentang angan2 aku pada seorang kawan... angan2 nak melakukan sesuatu yang suci.

InsyaAllah, kalau semua yang aku bincangkan dengan seseorang petang tadi menjadi, nampaknya adalah rezeki aku.

Inilah yang selalu dikatakan orang, kalau niat elok, maka ada saja laluan rezeki buat kita.

So far, jalannya aku dah nampak. Tunggu semuanya selesai dulu.

Kalau tak menjadi, mungkin ada rezeki lain buat aku. Allah saja yang tau.

Doakan ye, kawan.


4 ulasan:

Tia Nadine berkata...

terlewat baca....apapun doaku semoga dipermudahkan segala2nya,amin

cik aloyah berkata...

Aminnn... Igt tak angan2 kita nak ke 'sana'?

Tia Nadine berkata...

ingat...samakah dgn apa yg diperbincangkan dgn sang teman itu?

cik aloyah berkata...

Bukan sang teman lah Temah.. Sang ejen kikikiii