Isnin, 10 Oktober 2011

Pantang nampak

Cerita 3 hari lepas. Baru hari ni aku tergamak nak post.

Isteri dalam pantang, bapa liwat bayi 23 hari 

KUALA LUMPUR, 8 Okt - Berang isteri dalam pantang enggan melayan kehendak seksualnya, seorang lelaki berusia 28 tahun bagaikan dirasuk syaitan apabila sanggup meliwat bayi lelakinya berusia 23 hari di dalam bilik di rumah mereka di Taman Sunway, Batu Caves di sini kelmarin. Laporan media menyebut lebih kejam apabila tangisan bayi malang yang menahan kesakitan itu langsung tidak diendahkan si bapa durjana, sebaliknya dia menjadi lebih rakus dengan bertindak menutup mulut anaknya itu menggunakan tangan dengan kuat, sekali gus menambah derita si kecil....... - THE MALAYSIAN INSIDER


Nak kata binatang, binatang pun sayang anak. Elok bagi mamat ni 'main' dengan b*** je. Memang sesuai!!

Atau lebih sesuai lagi, 'kasi' kan dia. Nak puas hati, 'potong' terus pun takpa. Lepas tu bagi hanjing makan. Kalau hanjing naklah.

Takkan tak boleh kontrol langsung. Nak cakap lebih2, aku takda pengalaman. Tapi adalah satu cerita dari pengalaman kawan aku sendiri.

Masa tu kawan aku si Nina baru bersalin anak no 2. Belum habis pantang, kalau tak silap aku tak sampai 30 hari berpantang laki sudah 'mau'.

Nina tak mau. Dia bersalin normal. Nak overhaul makan masa :)

Nak tau apa jadi??

Laki dia seret & tarik rambut dia paksa masuk bilik. Tau2 ajelah apa yang berlaku lepas tu.

Kesian...

2 ulasan:

Tia Nadine berkata...

wei cik loyah...ngeri tahap naga bc citer ko nie..takut nak kawin nie...sb tuela kena istikarah dulu...kl tak ikut raser binasa...

cik aloyah berkata...

kau ngeri part baby @ kawan aku? hehe....

tak boleh bayangkan camna keadaan baby masa 'tu'... :(