Rabu, 5 Oktober 2011

Siapa kao? Ahli musik? Lawyer?

Tengah belek2 FB Ina. Tengok gambar kami di rumah cikgu yang mengajar kami di sekolah rendah. Hmm.. gambar aku yang macam raksasa otromen pun ko uplod. Adussss... Takpa, kecantikan dalaman itu penting... (ada rasa nak mati tak bila aku buat ayat macam nie?? Jujur plisss..)

Teringat kata2 Julie..
"Zaman sekolah dulu, hanya IQ yang membezakan kita dengan kawan2 lain. Kita boleh belajar, bergaul & bermain sama2. Tapi sekarang ni bila semua dah dewasa (tua), pangkat & harta benda yang membezakan kita. Tak boleh bergaul & berkawan macam dulu"

SETUJU!!! (Angkat dua2 tangan)

Aku sangat setuju kata2 Julie tu. Ada kawan yang sengaja menjauhkan diri. Tipon tak jawab, apatah lagi nak berSMS. Bukannya apa, kita cuma jalankan amanah. Teringat pesan kawan2 tu, "Kalau korang nak jumpa geng2 lama, jangan lupa ajak aku ye. Kol tau!!!"

Malas dah nak berjanji. Siapa nak join, rajin2lah tengok update di FB. Jangan nanti keluar ayat yang selalu aku dengar bila event lepak2 dah berakhir...
"Wehhh.. sampai hati tak ajak aku"

Rasa nak carut tak? 

Tiada ulasan: