Jumaat, 9 September 2011

Jom

Alahai mata... tidurlah...

Esok dah janji dengan Jules nak ke rumah Bayah di Negeri Sembilan. Errr ekceli sempadan Negeri Sembilan dengan Selangor je. Ada acara paling dinanti2kan - apa lagi, acara rumah terbuka lah :) untuk menambahkan kegebuan bodi masing2.....

Mulanya macam dah nak kansel, tapi Jules kata dia sanggup redah, so I follow je - bak kata SY!!

Esok Jules janji nak jemput aku jam 1tgh. Tapi sempat ke aku nak hantar satu bekas kuih raya untuk wife D. Kesian, teringin kuih raya katanya. Mana tau, entah2 dah berbodi dua.. aminnn...

Akan aku usahakan jugak hantar kuih tu. Jumpa D/wife dia di pondok pakgad. Kalau esok tak sempat, lusalah jawabnya. Padahal rumah kami dekat je....


Eh.. sebelum terlupa, aku nak ucapkan tahniah kepada sahabat aku yang baru dapat anak saudara. Tahniah ye, Ieza. Dah jadi mak long ye... Jangan lupa uplod gambar baby :)

Tiada ulasan: