Jumaat, 2 September 2011

Tragedi

Mula bekerja pada hari ini selepas cuti 5 hari. Di Jalan Cheras, depan Maktab Polis (jalan menghala ke Kajang) jammed!

"Ohh.. orang dah start buat open house agaknya.." - Suka hati aku ajekan??

Kereta aku semakin hampir dengan kawasan jem tu... *roti plissss - ok tak lawak*

Rupa-rupanya eksiden. Motor dengan apa, aku tak tau. Aku perlahankan kereta. Ya, inilah tabiat buruk orang Malaysia (termasuk aku). Bila ada eksiden je mesti nak perlahankan kenderaan & buatkan jalan bertentangan pun jem.

Dengan sikap 'joyah' begitu tebal dalam diri, aku mengintai di celah2 besi pembahagi jalan.

Ohh-emm-giii... padan muka aku. Nak tengok sangat. Sekarang diri sendiri sudah gelisah. Balik keje nanti aku kena ikut jalan lain. MESTI..!

Nak tau apa aku nampak? Mangsa kemalangan yang dah ditutup dengan plastik hitam. Nampak macam lebih dari sorang.

Aku tak tau nak tulis apa lagi. Al-Fatihah (kalau Islam) kepada mangsa yang terlibat... :(

Tiada ulasan: